Friday 28 June 2013

ပန္႕ ကိုမျဖဳတ္ပဲနဲ႕ပရက္ရွာအလြယ္စမ္းနည္း



စက္ျပင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ဝါသနာရွင္ပဲျဖစ္ အက်ိဳးရွိႏိႈင္မဲ့ဟာေလးတခုကိုမွ်ခ်င္ပါတယ္။သိျပီးသားဆိုရင္ေတာ့ထားလိုက္ပါ။
ကြၽန္ေတာ္တို႕ဆီမွာတိုယိုတာကားေလးေတြေပါေတာ့တိုရိုတာေတြအခုအျဖစ္မ်ားတဲ့ ပန္႕ ကိုမျဖဳတ္ပဲနဲ႕ပရက္ရွာအလြယ္စမ္းနည္းေလးပါ။႐ိုး႐ိုး ေမာ္ဒယ္နိမ့္ OBD ေတြအတြက္ပါ

OBDII,EOBD,JOBD မွာ diagnostic computer နဲ႕ပန္႕ကိုေမာင္းေပးျပီး
pressure rail ထိပ္မွာ pressure gauge နဲ႕တိုင္းဘို႕လြယ္ကူေပမဲ့
႐ိုး႐ိုး OBD 22 pin က်ေတာ့ ရဲ့ ပင္ No1 FP နဲ႕ No12 +B နဲ႕ ကို
ဂ်ိြဳင္: ပီးပန္႕ကိုမျဖဳတ္ပဲ ေမာင္းလို႕ရပါတယ္Ignition ။ေသာ့ ကို
ဖြင့္ထားရမွာပါ။





စက္ျပင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ဝါသနာရွင္ပဲျဖစ္ အက်ိဳးရွိႏိႈင္မဲ့ဟာေလးတခုကိုမွ်ခ်င္ပါတယ္။သိျပီးသားဆိုရင္ေတာ့ထားလိုက္ပါ။<br />ကြၽန္ေတာ္တို႕ဆီမွာတိုယိုတာကားေလးေတြေပါေတာ့တိုရိုတာေတြအခုအျဖစ္မ်ားတဲ့ ပန္႕ ကိုမျဖဳတ္ပဲနဲ႕ပရက္ရွာအလြယ္စမ္းနည္းေလးပါ။႐ိုး႐ိုး ေမာ္ဒယ္နိမ့္ OBD ေတြအတြက္ပါ<br />OBDII,EOBD,JOBD  မွာ diagnostic computer  နဲ႕ပန္႕ကိုေမာင္းေပးျပီး  pressure rail ထိပ္မွာ   pressure gauge  နဲ႕တိုင္းဘို႕လြယ္ကူေပမဲ့ ႐ိုး႐ိုး OBD 22 pin က်ေတာ့  ရဲ့ ပင္ No1 FP နဲ႕    No12 +B    နဲ႕  ကို ဂ်ိြဳင္: ပီးပန္႕ကိုမျဖဳတ္ပဲ ေမာင္းလို႕ရပါတယ္Ignition ။ေသာ့ ကို ဖြင့္ထားရမွာပါ။



0 comments:

Post a Comment